Tarieven

Bij Inside Aut streef ik ernaar om zo transparant mogelijk te werken en geef ik graag meer duidelijkheid over de tarieven die ik hanteer als auticoach.

60 euro

Intakegesprek

Bij nieuwe cliënten plan ik een intakegesprek. Hierbij nemen we een uur tot anderhalf uur de tijd om elkaar te leren kennen. Tijdens dit gesprek krijg ik inzicht in jouw hulpvraag en vertel ik jou hoe ik hiermee aan de slag zal gaan. Daarnaast krijg je uitleg over mijn visuele werkmethode. Ik vind het belangrijk dat er een eerste klik is en dat de werkmethode voor jou goed aanvoelt. Op het einde van het intakegesprek bekijken we of we een samenwerking aangaan.

Auticoach praktijk
60 euro

Individuele sessie, oudergesprek of schooloverleg

Voor deze afspraken wordt 1 uur voorzien.

150 euro

Opmaak sensorisch profiel

Naast individuele sessies bied ik ook de mogelijkheid om een sensorisch profiel op te maken. Hierbij brengen we de onder- en overgevoeligheden in kaart. Dit tarief omvat een 2uur durend semi-gestructureerd interview (kan opgesplitst worden in 2x 1u), de verwerking van deze vragenlijst en een uitgebreid verslag. Het sensorisch profiel is een waardevol instrument om te begrijpen hoe de zintuigen van een persoon functioneren en hoe dit hun dagelijks leven beïnvloedt.

Houd er rekening mee dat er geen terugbetaling mogelijk is door de ziekenfondsen.

Praktische zaken

Betalingen gebeuren aan het einde van de sessie. Dit kan zowel cash als via mobiel betalen.

Bij het maken van een afspraak, stemmen we samen een datum en tijd af. Deze tijd wordt speciaal voor jou gereserveerd. Ik begrijp dat er soms onvoorziene omstandigheden zijn waardoor je een afspraak moet annuleren. Kosteloos annuleren kan tot 24u van tevoren via bericht, telefonisch of per mail. Wanneer je  minder dan 24u voor de afspraak annuleert, zal ik de gereserveerde tijd toch in rekening te brengen.

Inside Aut maakt gebruik van QITonline, een digitaal platform voor het elektronisch patiëntendossier. Dit wordt in de toekomst verplicht voor alle coaches, psychologen, orthopedagogen en therapeuten. Wat betekent dit voor jou?

  • Gemakkelijk en beveiligd documenten uitwisselen zoals verslaggeving
  • Een overzicht van de afgelopen en geplande sessies
  • Je wordt actief betrokken. Zo kan gevraagd worden om digitaal een vragenlijst in te vullen, waarbij het resultaat met jou gedeeld kan worden
  • Voor het aanmaken van jouw dossier wordt éénmalig €5 aangerekend.